چطور سفارش خود را ثبت کنیم ؟!

توجه: برای ثبت سفارش در وب‌سایت باکس‌ماکس به رمز دوم (رمز اینترنتی) کارت عابر بانک خود نیاز خواهید داشت. اگر رمز دوم دارید مراحل ثبت سفارش را به روش زیر ادامه دهید.

1- در ابتدا از طریق دسته‌بندی محصولات که هم در منوی بالای سایت و هم در قسمت پایین‌تر بصورت تصویری وجود دارد، محصول مورد نظر خود را بیابید.

 

 

2- پس از ورود به هر کدام از دسته‌ها روی محصول مورد نظرتان جهت ثبت سفارش کلیک کنید. بعد از کلیک روی محصول با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر روبرو خواهید شد.

 

صفحه محصول و جزئیات آن

صفحه محصول و جزئیات آن

 

3- در این صفحه تصاویر محصول به همراه مشخصاتی همچون ابعاد، موارد اولیه مصرفی و … را مشاهده می‌کنید. مراحل مربوط به خرید از اینجا شروع می‌شود و اولین کاری که باید بکنید این است که نوع متریال محصول خود را انتخاب کنید. متریال برای هر محصول ممکن است متفاوت باشد. برخی از چیدمان‌های آماده گزینه انتخاب متریال ندارند که این به دلیل تک رنک بودن همه باکس‌های دیواری بکار رفته در آن چیدمان است.

 

انتخاب نوع متریال محصول مورد نظر

انتخاب نوع متریال محصول مورد نظر

 

4- در قسمت بعد شما باید مطابق تصویر زیر روی قسمت مربوط به نصب کلیک کرده تا گزینه‌های مربوط به نصب بصورت یک منوی آبشاری باز شود. سپس از بین گزینه‌های موجود یکی را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که ما پیشنهاد می‌کنیم برای نصب چیدمان‌های آماده گزینه “نصب توسط باکس‌ماکس” را با توجه به شهر محل سکونت خود انتخاب نمایید. در ضمن اگر گزینه “نصب توسط باکس‌ماکس” را انتخاب نمایید هزینه نصب به فاکتور شما اضافه خواهد گردید که در همان جا آن را مشاهده خواهید نمود. اگر هم به هر دلیلی گزینه “نصب توسط مشتری” را انتخاب نمایید هیچ هزینه‌ای بابت نصب به فاکتور شما اضافه نخواهد شد.

 

انتخاب روش نصب محصول

انتخاب روش نصب محصول

5- گزینه دیگری که در بسیاری از محصولات وجود دارد، قسمت نحوه باز شدن درب باکس هاست که میتوانید یکی از گزینه های موجود را انتخاب نمائید!

 

انتخاب نحوه باز شدن درب باکس ها

انتخاب نحوه باز شدن درب باکس ها

 

6- در کنار دکمه “افزودن به سبد خرید” قسمتی برای تعیین تعداد وجود دارد که به طور پیشفرض روی عدد یک قرار دارد و اگر بخواهید از یک چیدمان آماده دو سری خریداری کنید باید با کلیک روی علامت مثبت عدد داخل کادر را تغییر دهید. سپس با کلیک بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” محصول مورد نظر شما به سبد خرید اضافه می‌گردد.

 

7- در این مرحله اگر روی دکمه “مشاهده سبد خرید” کلیک کنید سبد خرید را در یک صفحه جداگانه با جزئیات بیشتر مشاهده خواهید کرد.

 

گزینه مشاهده سبد خرید

 

8- در صفحه سبد خرید شما میتوانید:

  • با کلیک روی اعداد کنترلی، محصول خود را به تعداد دلخواه سفارش دهید
  • با کلیک روی دکمه ضربدر محصول را از سبد خرید حذف کنید
  • اگر کد تخفیف دارید، در باکس محصول کد تخفیف را وارد کرده و روی دکمه بروز رسانی کلیک کنید تا تخفیف اعمال شود
  • اگر وارد حساب کاربری خود نشده اید، در ریبون زرد پایین روی ورود به حساب کاربری کلیک کنید تا مبلغی را به عنوان هدیه، پس از ثبت سفارش دریافت کنید
  • با کلیک روی دکمه اقدام به پرداخت، به مرحله بعدی منتقل شوید!

 

صفحه سبد خرید و گزینه های آن

 

9- در این صفحه که اصطلاحا به آن صفحه چک اوت میگویند، باید اطلاعات مربوط به خود را وارد کنید و فرم را کاملا پر نموده و روی دکمه مرحله بعد کلیک نمائید.

 

صفحه ورود مشخصات و آدرس

 

10- در مرحله آخر در صورتی که از کاربران ایزی پی، تارا کلاب و یا تالی هستید، گزینه ی مناسب را انتخاب کنید. در صورتی که کاربر عادی هستید و میخواهید با کارت بانکی خود خرید را انجام دهید روی گزینه بانک سامان کلیک نمائید تا به صفحه پرداخت بانک وارد شوید. در صفحه پرداخت بانکی هم اطلاعات کارت بانکی و رمز پویای خود را وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهید.

 

انتخاب روش پرداخت

 

در صورتی که هر سوالی داشتید میتوانید با استفاده از پشتیبان واتساپ موجود در گوشه پایین سایت و یا شماره تماس 02126421897 تماس بگیرید.